Cubex Centrum Praha
Forbes, Oktagon, Direct... Top lidé z těchto firem už byli na Marsu. A co vy? Troufáte si? Vydejte se do divadla lidského potenciálu. Zde lidé proměňují své největší otázky v hry v reálném čase. Tentokrát prozkoumáte pravou podstatu kreativity. Během čtyř hodin má každý účastník příležitost klást otázky, vytvořit hru, stát se hráčem, zažít roli a vyměnit si nově nabyté perspektivy s ostatními.
Zážitek vede Milan Šemelák, tvůrce Stage on Mars. Jeho cílem je překročit rámec velkých slov a názorů a dosáhnout prostoru, kde se rodí skutečná kreativita, za využití uměleckých a psychologických technik.
Jak se přihlásit? Stačí poslat otázku na téma kreativita. Více informací zde
Bitva o spotřebitele nezačíná v uličkách obchodů, ale v mysli lidí. Navzdory naší vratké makroekonomické situaci, která lidi povzbuzuje hledat levnější alternativy, mohou marketéři stále ovlivňovat citlivost lidí na změny cen a vytvářet zdravé marže pro své podnikání. V této prezentaci vám dokážeme, že vyhodnocení vaší cenové pozice a síly je nejdůležitější věcí, kterou je třeba právě teď udělat. Podíváme se také na reklamy, které měly pozitivní efekt na vnímání ceny.
Do světa agentur vstoupila v roce 2017, kdy vedla divizi Media & Entertainment společnosti GfK, než o 2 roky později přešla do společnosti Kantar. Předtím Mary působila většinu své kariéry jako vedoucí globálních výzkumných týmů v rámci médií, naposledy v BBC Studios, kde celkem pracovala deset let. Předtím se také podílela na tom, že se společnost Discovery Networks Europe dostala do nových teritorií. Mary vstoupila do mediálního pole ve svém rodném Řecku, v soukromé televizní síti Antenna. Vystudovala ekonomii na univerzitě v Aténách a je držitelkou titulu MSc v oboru médií na London School of Economics.
Klíčem k úspěchu jsou vztahy. V marketingu jsou to vztahy mezi klientem a agenturou. Společná oddanost kreativitě vede k partnerství, které umožňuje odvážné experimentování. A společný risk může vést k velkému vítězství. Jak kreativita pomáhá Mastercardu při posilování ekonomické inkluze? A jak se daří budovat partnerství mezi klientem a agenturou, které si vydobylo celosvětové uznání včetně nejvyšší ceny z Cannes Lions?
Má rozsáhlé zkušenosti s prací s technologickými, telekomunikačními a finančními značkami, které byly opakovaně oceněny prestižními cenami, včetně Cannes Lions (Titanium a Grand Prix), Black Pencil, Golden Effie, Webby, Merit, One Show a Golden Buben. Člen poroty pro Cannes Lions a Global Effie je také vášnivým zastáncem dat a statistiky. Má doktorát ze sociologie na Polské a České akademii věd.
Costin zahájil svou kariéru copywritera v reklamě v roce 2006. V roce 2011 nastoupil do McCann Bukurešť, v roce 2019 byl jmenován výkonným kreativním ředitelem a od roku 2022 se stal šéfem kreativy pro Mastercard Europe. Za více než 18 let práce v reklamě se hrdě učil a pracoval na značkách jako Dacia, Cosmote, Rompetrol, Julius Meinl, Coca-Cola, Bite Latvia & Lithuania, ROM, Nespresso, Nesquik, Coffee-mate, Mastercard, KFC, Taco Bell, Greenpeace a mnoha dalších, které získaly ocenění za efektivitu a kreativitu.
Sir John Hegarty vysvětlí, proč se byznys a kreativita navzájem nevylučují, ale jsou to „spolubydlící“ ve vedení firem. Podnikání je už ze své definice kreativní. Je tu však stále neochota to přijmout, navzdory jasným výhodám. Kreativita je kyslíkem pro růst byznysu. Ale co skutečně děláme, abychom zajistili, že ho budeme každý den dýchat? Jak být kreativní při budování vaší kultury ve firmě? Jak můžeme rozvíjet sdílený jazyk a hlubší porozumění kreativitě?
Málokdo má takový vliv na kreativitu v marketingu jako on. Na globální reklamní scéně se pohybuje již více než 60 let! Podílel se na úspěchu značek jako Levi's, Audi, Axe a Johnnie Walker. V roce 1970 byl jedním ze zakládajících členů Saatchi & Saatchi. O 12 let později založil s kolegy vlastní agenturu Bartle Bogle Hegarty (BBH), která má nyní pobočky v Londýně, New Yorku, Singapuru, Stockholmu, Šanghaji, Bombaji a Los Angeles.
Získal nespočet kreativních ocenění včetně ceny prezidenta D&AD za mimořádné úspěchy. V roce 2007 mu britská královna udělila titul Sir a v roce 2011 obdržel první cenu Lva svatého Marka na festivalu kreativity v Cannes. V roce 2011 vyšla jeho první kniha „Hegarty on Advertising – Turning Intelligence into Magic“ a o tři roky později vyšla „Hegarty on Creativity – there are no rules" (česky Hegarty o kreativitě – Pravidla neexistují, 2015) V roce 2014 John spoluzaložil společnost The Garage Soho, která investuje do startupů a jejich značek. Letos spustil 8týdenní online kurz The Business of Creativity.
V úvodním vstupu vám párový terapeut Petr Kačena přiblíží, jak lze principy dobrých partnerských vztahů využít pro vytváření lepších vztahů v marketingu. Ať už to je důležitost a nevyhnutelnost konfliktu, jasných očekávání či dobrá definice cíle a problému. Následně bude Petr o tématu diskutovat s Janem Binarem z McCann Prague a zástupci společnosti Lasvit.
Pracuje jako psychoterapeut a párový terapeut v soukromé praxi. Předtím působil ve státní manželské a rodinné poradně v Praze. Je zakladatelem Školy psychologie, s.r.o., kde psychologii také učí. Během studia psychologie, marketingu a PR na UK vedl inovační projekty v korporátním světě.
V agentuře McCann působí od roku 1994. Za 10 let se z pozice account executive vypracoval na pozici ředitele, kterou dosud zastává. Pod jeho vedením se McCann stal dvakrát po sobě Agenturou roku a získal stovky ocenění za kreativitu a efektivitu. Je zakládajícím členem Evidence-Based Marketing Academy při University of New York in Prague. V roce 2015 inicioval spolu s Blue Events vznik konference Brand Management a podílí se každoročně na tvorbě jejího programu.
Vystudovala UMPRUM v Praze. V roce 2004 společně s Janou Růžičkovou založila studio Supro. Zaměřuje se na design skla. Pro značku BOMMA navrhla nápojovou a dekorativní kolekci Dune. Pracuje pro značku Lasvit jako designérka.
Český podnikatel a zakladatel společnosti LASVIT, která inspiruje zákazníky po celém světě svými dechberoucími světelnými instalacemi, neotřelými uměleckými předměty ze skla, skleněnými architektonickými prvky i cenami ověnčenými designovými kolekcemi. Pochází z rodiny se sklářskou tradicí. LASVIT založil v roce 2007 a během následujících deseti let z něj vybudoval mezinárodní společnost, která přináší krásu do věhlasných hotelů, nákupních center a luxusních rezidencí od Tokia po New York. Veškerá sklářská výroba LASVITu přitom nadále zůstává v České republice. Leon sám sebe pokládá za českého patriota s posláním propagovat české sklo a sklářství po celém světě. LASVIT řídí v duchu mise: šířit krásu a inspiraci a dělat svět každý den o něco hezčím místem k životu.
Jak může vypadat revoluce v tradiční pivní kategorii, která začíná ztrácet dech? Seznamte se s klíčovou osobou stojící za uvedením nového moderního ležáku. Co slibuje? „Vše, co jste chtěli vědět o inovaci Proudu a my nechtěli sdílet!“
Je zodpovědný za růst prémiového portfolia a zvyšování atraktivity pivní kategorie. Má desetiletou zkušenost v segmentu FMCG nápojů, především s managementem předních pivních značek. Pracoval napříč komerčními funkcemi, ale jeho hlavním zaměřením a doménou je marketing. Je klíčovou osobou stojící za uvedením moderního ležáku Proud, od tvorby strategie až po marketingový mix.
Objevte, jak podvědomí odhaluje skryté motivace a drivery ve všech fázích vývoje marketingových kampaní. Od hledání benefitů, přes testování storyboardů, měření business potenciálu finálního spotu až po ověření jeho dopadů na značku. Dozvíte se, jak využít metody měření podvědomí k tvorbě efektivních kampaní, které opravdu fungují.
Osm let působila v marketingu Procter & Gamble v regionech Střední Evropy, jihovýchodní Asie, Austrálie a Indie. Poté založila vlastní výzkumnou a inovační agenturu CONFESS, kterou vede již 20 let. Je expertkou na využití neuroscience v oblasti marketingového výzkumu a při testování komunikace. Na téma výzkumu podvědomí přednáší na mezinárodních konferencích v Evropě i USA.
Plánujete stále své mediální kampaně efektivně? Spoustě zavedeným pravidlům už totiž odzvonilo a co dříve platilo, dnes už nemusí. Pokud tak chcete být opravdu efektivní, je možné, že musíte svůj přístup změnit. Jak? A na co se zaměřit? Během prezentace vám Pavel na konkrétních příkladech ukáže, čemu věnovat pozornost, za co si připlatit i čeho naopak ve vašem media mixu ubrat.
S online marketingem začínal v digitální agentuře Red Media. Postupně se prokousal i k ostatním mediatypům a vedl mediálně-plánovací týmy pro klienty jako ČSOB, Coca-Cola, Tchibo nebo Plzeňský Prazdroj. Dnes má v Publicis Groupe na starost právě propojování všech mediálních kanálů do ucelených strategií. Hledá cesty, jak jejich efektivitu neustále zvyšovat.
Jak v novodobém světě uchopit klíčovou hodnotu jakou je láska v komunikaci tradiční značky? Jak oslovit mladou a nespoutanou generaci? Skrze reálné a emocionální prožitky a netradiční aktivaci na místech, které jsou značce vlastní.
Bez kreativity není růstu. To dokazuje KitKat, nejrychleji rostoucí cukrovinka na českém a slovenském trhu. Pro značku je kreativita nutná, umí být jejím hnacím motorem, jen musí být správně pochopená a uchopená. Nesmí značku a tým okolo ní zahltit. Proměňte kreativitu v dobrého sluhu a zlému pánovi se vyhněte. Šéfka cukrovinek Nestlé přinese návod, jak to prakticky udělat a dosáhnout kýžené rovnováhy.
Stanislava se přes 15 let věnuje marketingu a cukrovinkám celosvětové potravinářské jedničky Nestlé. Zodpovídá za cukrovinkový marketing pro střední a východní Evropu. Její podpis nesou kampaně ke stoletému výročí Kofily, nebo „Banány Bílé“. Pod jejím vedením se značka KitKat dostala mezi TOP 3 nejúspěšnější značky na trhu. Ona sama v čokoládě vidí umělecké dílo, které má chutnat, potěšit, spojit.
Řečníci:
Lucia Bubelinyová, Head of Strategic Media Planning for CE, dunnhumby
Petr Nešpůrek, Head of Sales Central Europe, dunnhumby
Obchodníci dnes z hlediska zásahu cílových skupin mohou směle konkurovat mediálním domům. Mají data, masový dosah a jsou blízko k zákazníkům. Jak toho zadavatelé a agentury mohou nejlépe využít?
Online může značkám pomoct cílovku namotat za rekordní dobu, nebo jí navždy vyplašit. Co rozhoduje? Je content pořád king? A jak je to se socialem a influencery? Desatero online (brand) datingu od kreativního ředitele může pomoct vaši značku posunout do fakt vážného vztahu s cílovkou.
Daniel je zkušený kreativec s bohatými zkušenostmi v oblasti digitálního marketingu a reklamy. V současné době působí jako Creative Director v agentuře Marketup, kde se zaměřuje na inovativní a efektivní kreativní strategie pro široké spektrum klientů.
Před příchodem do Marketupu pracoval jako Digital Creative Director v agentuře WMC Grey a jako Creative Director v agentuře Fragile.
S kombinací strategického myšlení a kreativního talentu přináší Daniel Seman do svých projektů nejen inovativní přístupy, ale také praktické zkušenosti.
Mezi jeho klienty patřili například Kofola, Staropramen, Jameson, Birell, Ugo, Toyota, Lexus, Datart, MOL, Nutella, Kinder a další.
Postaveno na datech. Příběh o tom, jak je důležité mít ta správná data, abyste udělali nejenom nejlepší rozhodnutí svého života, ale také dobrou kreativu a možná se stali nejen legendou, ale i mistry!
Honza je ředitel výzkumné agentury STEM/MARK, kam roku 2003 přišel z pozice místopředsedy Českého statistického úřadu. Pod jeho vedením se agentura stala jedním z lídrů v oblasti marketingového výzkumu v České republice. Ve STEM/MARK, European National Panels i v NADA Research využívá své bohaté zkušenosti s výzkumem a analýzou dat v tuzemském i mezinárodním kontextu.
Ondřej je ředitel výzkumné agentury NMS, kterou založil před 25 lety a postupně vybudoval v jednu z předních výzkumných agentur, která dnes vedle České republiky působí i v dalších zemích. Kromě NADA Research je také jednatelem European National Panels. V obou firmách zúročuje své zkušenosti s rozvojem moderních výzkumných metod a technologií v digitálním prostředí.
Aby PR fungovalo, nemůže hrát druhé housle. Využívají české firmy PR nejen pro potřeby marketingu, ale i k budování brandu, podpoře obchodu, HR a celkovému růstu firmy? Jak by takové PR oddělení mělo fungovat, co vše k tomu potřebuje a jaká je realita nejen v Česku? Odpovědi přinesl unikátní průzkum předního poskytovatele mediálního monitoringu – Mediaboard napříč 7 státy východní a střední Evropy.
Objevte, jak efektivně využívat product placement ve vašich kampaních. Ukážeme různé tipy PP, jejich správné začlenění do televizního obsahu a výzvy, které přinášejí právní omezení. Získáte také konkrétní doporučení, jak propojit PP se sociálními sítěmi a sponzoringem, aby byla vaše značka viditelná a zároveň přirozeně integrovaná do děje. Přijďte se inspirovat kreativními způsoby, jak zvýšit efektivitu vašich crossmediálních kampaní.
Dlouhodobě se specializuje na ambientní média a již 6 let je nedílnou součástí týmu Creative Sales ve skupině Prima. Společně se svými kolegy vytváří inovativní crossmediální nabídky, které přinášejí propojení různých mediálních platforem. Radana se specializuje na minipořady a produkt placement v seriálech vlastní tvorby, čímž pomáhá značkám efektivně oslovit jejich cílovou skupinu prostřednictvím kreativních a poutavých formátů.
Svoji práci zakládají na kreativitě. Oživovali zemřelé umělce pomocí AI, nechali závodit elektromobil na ranveji s letadlem, postavili největší outdoorové fitness centrum v Česku a na Slovensku, vytvořili pohádky sesbírané z dětské imaginace a na Pařížskou ulici v Praze drze přistavili zablácenou Dacii. Ve svém krátkém vystoupení Andy prozradí tajemství úspěchu českého Seznam Brand Studia, které se už několik let úspěšně řadí mezi nejlepší komerční redakce na světě.
Marketing studoval v Anglii a Austrálii, zkušenosti pak sbíral v Londýně. Dnes čeří vody nativní reklamy a řídí jedno z nejlepších brand studií na světě. Jeho misí je dokázat, že i reklama se dá dělat tak, aby lidi neštvala a zároveň přinášela výsledky.
Kreativita je jedním z největších buzzwordů naší doby. Pojďme ji vzít na Mars! V této provokativní přednášce budeme zkoumat lidský vztah s kreativitou, proč je tak těžké být kreativní, mít kreativní nápady a prodávat kreativitu. Prozkoumá, jak je kreativita spojena s jednoduchými věcmi, jako je odvaha a sebevědomí. Tato přednáška nabízí osobní reflexi od někoho, kdo byl nazýván „elitním kreativcem“ v Londýně, USA, Singapuru a Evropě, ale musel jít na Mars, aby zjistil, že nic takového neexistuje. Tato přednáška bude také zahrnovat osobní perspektivy a odpovědi získané ze zážitku Stage on Mars, který se uskuteční den před konferencí.
Pracoval více než dvě dekády jako kreativní ředitel, stratég, chief disruption officer a marketér na různých globálních i lokálních pozicích. Na československém trhu vytvořil první in-house kreativní agenturu pro O2. Je experimentátorem s různými kreativními technikami a autorem metody CreateValue. V současné době buduje studio lidských perspektiv – Stage on Mars, kam chodí lidé i firmy rozehrávat své otázky a hledat nové nápady, odpovědi a alternativní reality.