brand_management_2024_web.jpg

Co je Brand Management?

Brand Management je nejpřínosnější konference pro marketéry v Česku*. Je tu pro vás znovu i letos. Podíváme se na to, co dokáže kreativita v byznysu. „Kreativita je kyslíkem pro růst,” říká letošní hlavní řečník sir John Hegarty.

*Zdroj: Výzkum Behavio a M&M „Radosti a starosti českých marketérů“, únor-březen 2024

Proč se zúčastnit?

53236329403_f5d8935532_c.jpg

Tradice

Blue Events pořádá Brand Management každoročně už 10 let. Určuje trendy oboru a zájem o ní každým rokem roste. Bývá vyprodaná několik týdnů dopředu.

53236396064_c21738a8c5_c.jpg

Setkání

Je to nejlepší platforma pro výměnu zkušeností mezi zástupci vedení firem a seniorními manažery marketingu. V Praze se jich sejde přes 500.

53236022441_8ec23f09ce_c.jpg

Poslání

Silné značky jsou klíčem k úspěšnému byznysu. Naším dlouhodobým cílem je posilovat roli marketingu jako kompetence firem. Pomáháme růst i samotným marketérům.

S kým se potkáte?

Účastní se 500+ seniorních manažerů, ředitelů, členů představenstva či majitelů firem. Podívejte se na analýzu účasti uplynulého ročníku.

Struktura účastníků předchozího ročníku

Dle sektorů působnosti:
bm_sektory.jpg
Dle pozic ve firmě:
bm_pozice_web.jpg

Ohlasy účastníků

Dekáda konference Brand Management

Za uplynulých 10 let se konference účastnilo přes 4 000 lidí. Akce vystřídala pouze dvě lokace v Praze. Podařilo se jí bez přerušení přečkat i roky pandemie, kdy platila striktní pravidla pro osobní setkávání. Počet účastníků i proto kolísal, v roce 2019 se ale poprvé vyšplhal k pěti stovkám a dosáhl tak limitu kapacity prostor. V roce 2022 se podařilo akci poprvé vyprodat dva týdny předem.

2024

500+ účastníků

Téma konference: Married to Creativity

Nové paralelní workshopy

Cubex Centrum

Keynote Speaker
Sir John Hegarty

BBH & The Business of Creativity

Sir John Hegarty

2023

571 účastníků

Téma konference: The Power of Evidence

Rozšíření zázemí pro účastníky

Cubex Centrum

Keynote Speaker
Les Binet a Jenni Romaniuk

adam&eve DDB a Ehrenberg-Bass Institute

Les Binet a Jenni Romaniuk

2022

534 účastníků

Téma konference: Czech-In: First Class Marketing

Představení nové firemní identity Blue Events od Studia Najbrt, redesign eventu v přímém přenosu. Poprvé vyprodáno dva týdny předem.

Cubex Centrum

Keynote Speaker
Orlando Wood

System One

Orlando Wood

2021

436 účastníků

Téma konference: Seber odvahu a nakopni marketing

Spuštění videoportálu po akci

Cubex Centrum

Keynote Speaker
Dan White

autor The Smart Marketing Book

Dan White

2020

402 účastníků

Téma konference: Jak udělat z marketingu superlídra

Pandemie, polovina publika sleduje online. Nový styl komunikace

Cubex Centrum

Keynote Speaker
Thomas Barta

The 12 Powers of a Marketing Leader

Thomas Barta

2019

499 účastníků

Téma konference: New Roadmap: Jak růst v nových podmínkách

Poprvé využití široké projekce

Cubex Centrum

Keynote Speaker
Jenni Romaniuk

Ehrenberg-Bass Institute

Jenni Romaniuk

2018

356 účastníků

Téma konference: Důvěra ve značky v post-faktické době

Změna místa konání

Cubex Centrum

Keynote Speaker
Sean Pillot de Chenecey

autor knihy The Post-Truth Business: How to Rebuild Brand Authenticity in a Distrusting World

Sean Pillot de Chenecey

2017

414 účastníků

Téma konference: Zpátky na značky

Zahraniční řečník vede rozhovory s českými značkami

Slovanský dům

Keynote Speaker
Rita Clifton

Brand Guru

Rita Clifton

2016

400 účastníků

Téma konference: Jak vytvořit neodolatelnou značku

Křest českého vydání knihy „Myslete jednoduše“

Slovanský dům

Keynote Speaker
Ken Segall

ex-Apple

Ken Segall

2015

322 účastníků

Téma konference: Značka jako cíl, nebo nástroj

První ročník navázal na 15 let pořádanou konferenci Marketing Management

Slovanský dům

Keynote Speaker
Jim Stengel

ex-CMO P&G, autor knihy Grow: How Ideals Power Growth and Profit at the World's Greatest Companies

Jim Stengel