Brand Management je nejpřínosnější konference pro marketéry v Česku*. Je tu pro vás znovu i letos. Podíváme se na to, co dokáže kreativita v byznysu. „Kreativita je kyslíkem pro růst,” říká letošní hlavní řečník sir John Hegarty.
*Zdroj: Výzkum Behavio a M&M „Radosti a starosti českých marketérů“, únor-březen 2024
Blue Events pořádá Brand Management každoročně už 10 let. Určuje trendy oboru a zájem o ní každým rokem roste. Bývá vyprodaná několik týdnů dopředu.
Je to nejlepší platforma pro výměnu zkušeností mezi zástupci vedení firem a seniorními manažery marketingu. V Praze se jich sejde přes 500.
Silné značky jsou klíčem k úspěšnému byznysu. Naším dlouhodobým cílem je posilovat roli marketingu jako kompetence firem. Pomáháme růst i samotným marketérům.
Účastní se 500+ seniorních manažerů, ředitelů, členů představenstva či majitelů firem. Podívejte se na analýzu účasti uplynulého ročníku.
Za uplynulých 10 let se konference účastnilo přes 4 000 lidí. Akce vystřídala pouze dvě lokace v Praze. Podařilo se jí bez přerušení přečkat i roky pandemie, kdy platila striktní pravidla pro osobní setkávání. Počet účastníků i proto kolísal, v roce 2019 se ale poprvé vyšplhal k pěti stovkám a dosáhl tak limitu kapacity prostor. V roce 2022 se podařilo akci poprvé vyprodat dva týdny předem.
500+ účastníků
Nové paralelní workshopy
Cubex Centrum
BBH & The Business of Creativity
571 účastníků
Rozšíření zázemí pro účastníky
Cubex Centrum
adam&eve DDB a Ehrenberg-Bass Institute
534 účastníků
Představení nové firemní identity Blue Events od Studia Najbrt, redesign eventu v přímém přenosu. Poprvé vyprodáno dva týdny předem.
Cubex Centrum
System One
436 účastníků
Spuštění videoportálu po akci
Cubex Centrum
autor The Smart Marketing Book
402 účastníků
Pandemie, polovina publika sleduje online. Nový styl komunikace
Cubex Centrum
The 12 Powers of a Marketing Leader
499 účastníků
Poprvé využití široké projekce
Cubex Centrum
Ehrenberg-Bass Institute
356 účastníků
Změna místa konání
Cubex Centrum
autor knihy The Post-Truth Business: How to Rebuild Brand Authenticity in a Distrusting World
414 účastníků
Zahraniční řečník vede rozhovory s českými značkami
Slovanský dům
Brand Guru
400 účastníků
Křest českého vydání knihy „Myslete jednoduše“
Slovanský dům
ex-Apple
322 účastníků
První ročník navázal na 15 let pořádanou konferenci Marketing Management
Slovanský dům
ex-CMO P&G, autor knihy Grow: How Ideals Power Growth and Profit at the World's Greatest Companies